HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

DENON DCD-685 vs DENON DCD-720AE 2018/02/22 16:13 #441709

Krótka piłka. Aktualny zestaw:

Acoustic Energy 101
Albedo Blue
Denon PMA-720AE
Denon DCD-685
Reloop RP-4000 M3D

Denon DCD-685 nie pasuje mi kolorystycznie, jest srebrny. I teraz pytanie, czy zmienić na takiego samego (z tym zestawem gra świetnie), czy dołożyć i wziąć z tej samej linii co wzmacniacz (pytam, bo nie znam się kompletnie na tych nowszych Denonach).

Będę wdzięczny za radę.

T.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DENON DCD-685 vs DENON DCD-720AE 2018/02/22 19:14 #441712

Denon DCD 720 AE nie iest zły ,na dodatek tonalnie pasuje do wzmacniacza z tej serii po prostu oba te urządzenia lepiej grają razem niż osobno masz jeszcze gniado usb jest możliwość odtwarzania plików

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DENON DCD-685 vs DENON DCD-720AE 2018/02/22 19:19 #441713

przemko77 napisał: Denon DCD 720 AE nie iest zły ,na dodatek tonalnie pasuje do wzmacniacza z tej serii po prostu oba te urządzenia lepiej grają razem niż osobno masz jeszcze gniado usb jest możliwość odtwarzania plików


Właśnie boję się, że przez to, że są w ten odtwarzacz wpakowane tego typu rzeczy, będzie miał gorsze brzmienie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DENON DCD-685 vs DENON DCD-720AE 2018/02/22 20:09 #441714

W przypadku tego Denona ja bym się bardziej bał czegoś innego - trwałości .Jeżeli się nie mylę w tym odtwarzaczu podobnie jak w tańszym modelu DCD 520AE jest napęd Sony .Akurat ten tańszy model mam teraz w domu na testach .Odnoszę wrażenie ,ze napęd jest delikatny ,co prawda nie zdarzyło się aby nie chciał wczytać jakieś płyty ,ale w jednym przypadku podczas odtwarzania płyta się zacielą chociaż nośnik wyglądał na idealny