HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

kolumny podłogowe do 2 500 PLn 2017/07/29 15:37 #438862

Witam
Jak większość zadających to pytanie jestem zielony w temacie wyboru nagłośnienia do salonu. Obecnie od ponad 5 lat użytkuję głośniki Dali Concept 1 oraz 1 centralny Dali Lektor używając do tego amplitunera ONKYO TX- SR507. Postanowiłem zakupić sobie kolumny podłogowe do Stereo w cenie do 2 500 pln i nie wiem czego szukać. Do tej pory głównie głośniki były i i są podłączone do TV. Salon ma ok 30m2 ale przy salonie jest dołączony aneks kuchenny z dodatkowymi ok 15m2. Czy warto inwestować w nowe głośniki czy szukać czegoś na rynku wtórnym, oczywiście coś co pociągnie amplituner ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Illu.

kolumny podłogowe do 2 500 PLn 2017/07/29 16:11 #438863

2500 ,to bardzo dużo jak na możliwości tego amplitunera uciągnąć uciągnie większośc amplitunerów daje radę w 2 kanałach mocowo , z brzmieniem już bywa różnie , używane, nowe , dobrze jakbyś pożyczył jakieś pużniej opisał co Ci w nich pasowało co nie , 30 parę metrów to już daje możliwości tylko pozazdrościć , wybór masz przeogromny tylko słuchać i przebierać np . allegro.pl/kolumny-elac-fs-207a-stan-bdb-i6904105652.html

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

kolumny podłogowe do 2 500 PLn 2017/08/14 19:50 #438956

Dzień dobry,