HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Pierwszy zestaw audio 2017/07/06 12:14 #438535

Cześć!
Na wstępie witam wszystkich. Uprzedzam - w temacie audio jestem początkującym amatorem ale z biegiem czasu zamierzam to zmienić.
Powoli zaczynam budować swój pierwszy sprzęt audio.
W zestawie mam już głośniki Tonsil Bolero 200 oraz wzmacniacz Rotel RA 414. I tutaj zaczynają się schody.
Do tego zestawu szukam jakiegoś ciekawego CD playera. Czegoś, co wizualnie będzie pasować do wzmacniacza a w przyszłości, do adapteru. Może ktoś mógłby polecić (względnie) niedrogi zd player który by pasował do Rotel'a.
Oczywiście marzy mi się top-loader (najtańsze widziałem za 1500 zł - to niestety na razie trochę za duży wydatek).
Będę wdzięczny za pomoc!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pierwszy zestaw audio 2017/07/06 14:29 #438536

Wizualnie to raczej ciężko będzie bo 414 pochodzi z czasów kiedy format CD był jeszcze w mglistych planach, ale ... nie jest całkiem fatalnie bo Yamaha jakiś czas temu zaczęła wykorzystywać stylistykę retro w nowych sprzętach więc można znaleźć już na aukcjach coś z tych nowych modeli.
np. allegro.pl/yamaha-cd-s300-cd-s300-bcm-i6874364575.html
allegro.pl/yamaha-cd-s300-odtwarzacz-cd-...2376549.html#thumb/1 - ten też jest srebrny tylko zdjęcie zrobione przy jakimś gównianym świetle.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez John 1.5 V.

Pierwszy zestaw audio 2017/07/06 22:37 #438543

Faktycznie Yamaha stylistycznie świetnie się wpasuje. Można w razie "W" poszukać jeszcze jakiegoś Onkyo.
W Yamaha bardzo cicho chodzi szuflada. Niemalże wogóle jej nie słychać. Dobry mechanizm musi być. Kiedyś jak oglądałem w sklepie CD Yamaha bardzo mi sie to spodobało.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pierwszy zestaw audio 2017/07/07 09:31 #438548

Dzięki Panowie, sprawdzam i dam znać :)