HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zestaw do salonu z kuchnią 20m2 do 3tys. 2017/05/31 17:10 #438183

Witam,
poszukuję zestawu stereo i jestem laikiem całkowitym. Nie znam się na eletronice itp...
Chciałbym coś, żeby odtwarzało muzykę z płyt CD oraz żeby była możliwość połączenia się przez telefon.
Ponadto zestaw miałby być podłączony do TV (nie zawsze, ale czasem przy okazji oglądania filmów z płyt DVD czy kompa) i czasem również podczas grania w PS4.
Czytałem troszkę ale generalnie jestem zagubiony ( wiem, że kino domowe to niekoniecznie dobra rzecz ;) ) czy to ma być amplituner czy wzmacniacz...
O kolumnach wiem tyle z postów, że polecane są Pearl 25.
Lubimy z żoną taki przyjemny basik :)
Salon ma 20m2 https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/18834387_10209604738054742_123698943_n.jpg?oh=34627c2b636147a751a6374c0ece114f&oe=59311FE3

scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/...0ece114f&oe=59311FE3
Czy jesteście w stanie mi pomóc?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez BeKSa88.

Zestaw do salonu z kuchnią 20m2 do 3tys. 2017/06/01 11:22 #438189

Szukaj amplitunerów stereo (nie do kina domowego) jak np. Onkyo TX-L20D. Podłączysz do niego wszystkie nowoczesne źródła.
Kolumny raczej używane bo na nowe mające "przyjemny basik" trzeba mieć przygotowane przynajmniej 2 tyś. Odtwarzacz CD też kupiłbym używkę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zestaw do salonu z kuchnią 20m2 do 3tys. 2017/06/01 16:13 #438191

Czy amplituner sieciowy będzie też okej?

Byłem dzisiaj w sklepie dla melomanów i coś tam popytałem i rzeczywiście większość sprzętów jest bez zintegrowanego CD a szkoda... zastanawiam się powiem szczerze bo im więcej czytam co byłoby dobobre to tym bardziej budżet powinien wzrosnąć...