HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zestaw stereo do 5000 2017/05/20 18:00 #438094

Witam wszystkich użytkowników. Jestem w trakcie poszukiwań zestawu stereo do 5k. Mam 3k wiec postanowiłem tą cześć przeznaczyć na kolumny a wzmacniacz kupie na raty. Pozniej dozbieram ii kupię Odtwarzacz. Dodam ze jestem amatorem. Lubię niemalże każdy rodzaj muzyki. Na ogół bedzie to house, pop, hip-hop (Żona lubi słuchać muzyki GŁŚNO). Lecz czasem pójdzie takze ac/dc. W załączniku mój salon. U mnie nie ma ściany pomiędzy salonem a kuchnią. Czyli jakieś 50m2. Od zestawu do kanapy mam jakieś 4m. Wzmacniacz musi posiadać wejście optyczne gdyż na razie bedzie podłączony pod tv. Kolumny raczej używane. Wzmacniacz nowy bo na raty. Na razie moim faworytem jest yamaha as701 oraz Onkyo 9050. Jeśli chodzi o kolumny to mam chrapkę na Polk stx550t - są w tej chwili na aledrogo w moim budżecie. Jeśli nowe to Jbl studio 290 oraz Klipsch r28f, pylon saphire 31. Mieszkam na dalekim zadupiu wiec jak bede sie wybierał na odsłuchy to chce miec swoich faworytów. Proszę o spostrzeżenia i sugestie.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zestaw stereo do 5000 2017/05/20 22:09 #438095

Dzień dobry,
biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz założony budżet, zestaw zbudowałbym na bazie wzmacniacza Onkyo A-9050 lub Cambridge Audio CXA60 . Ta druga opcja jest brzmieniowo lepsza, jednak wiąże się z trochę wyższym kosztem. Mamy jednak egzemplarz poekspozycyjny, który jest atrakcyjny finansowo.
Kwestia kolumn - na pewno warto rozważyć kolumny Klipsch R-28F bądź wyraźnie lepsze Klipsch R-260F . W takiej konfiguracji musisz jednak liczyć się z brzmieniem wyraźnym, analitycznym z wyeksponowanymi skrajami pasma. Ciekawą opcją jest także polska konstrukcja Pylon Audio Sapphire 25 oraz tańsza STX Electrino 250 .