HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Wzmacniacz Stereo jaki wybrać 2017/03/23 18:19 #437361

Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie :) Mam problem z wyborem wzmacniacza stereo, ale zacznijmy od początku. Sprzęt będzie stał w pokoju o wielkości 20 metrów kwadratowych. Słucham dosłownie wszystkich gatunków muzyki :) Ogólnie na sprzęt planuję przeznaczyć około 800-1000 euro, może być on nowy jak i używany. Czytając inne fora zaciekawił mnie Onkyo TX-8050 ale chciałbym zasięgnąć rady specjalistów, których pewnie znajdę na forum :) Zależy mi żeby wzmacniacz miał port USB i możliwość podłączenia subwoofera aktywnego nie wiem jak nazywa się to gniazdo bo jestem troszkę zielony w tym temacie (nie śmiejcie się proszę) :cheer: :cheer: Odbijając troszkę od tematu może wspomnę coś o kolumnach :) Zastanawiałem się nad Klipsch RF82 II podobno dobrze grają z tym Onkyo. Czekam na propozycję doświadczonych forumowiczów ;) Pozdrawiam Łukasz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wzmacniacz Stereo jaki wybrać 2017/03/25 10:06 #437404

Witam. Ciężko będzie Ci dostać 8050 jeśli mowa o nowym produkcie. W granicach 2000 zł kupisz jego nowszy model - TX-8150, dodatkowo wyposażony w WiFi, radio DAB+ oraz bluetooth. Odnośnie kolumn, jeśli interesuje Cię Klipsch warto zwrócić uwagę na serię Reference Premiere. Na tą powierzchnię najlepiej wybrać między modelami RP 250 i 260. Są też 280tki, ale na 20 metrów to zdecydowanie za duże ;) W podobnych kwotach możesz pomyśleć też o Quadral Rhodium 500 , Zensorach 7 Dali czy Tannoy Mercury 7.4. Jeśli Ci do nas po drodze to zapraszamy na odsłuch na miejscu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wzmacniacz Stereo jaki wybrać 2017/03/25 20:00 #437412