HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Onkyo tx-8150 i technics SB-RX70 czy to ma sens ??? 2017/03/20 11:08 #437251

Witam wszystkich!
W sprzęcie hifi audio jestem laikiem, dlatego piszę do Was z prośbą o pomoc.
Po krótce:
1. miałem następujący zestaw: Technics SU-VX800 + Technics SB-RX70 i byłem zadowolony to czasu do kiedy SU-VX800 się spalił (podobno wada fabryczna) - oto ich parametry:
www.hifiengine.com/manual_library/technics/su-vx800.shtml
www.hifiengine.com/manual_library/technics/sb-rx70.shtml
2. następnie do głośników SB-RX70 zakupiłem używanego Pionnera A-445 i zestaw gra zauważalnie gorzej
www.hifiengine.com/manual_library/pioneer/a-445.shtml
3. aktualnie chciałbym zamienić słabego według mnie Pionnera na coś lepszego i z współczesnymi sposobami łączności bezprzewodowej. W oko wpadł mi właśnie Onkyo tx-8150.
I tutaj moje pytanie, czy jest sens łączyć ten wzmacniacz ze starymi głośnikami Technicsa i starym odtwarzaczem CD Technicsa ?
Czy będzie to ze sobą dobrze współgrało i dobrze grało ?
Za wszelkie sugestie i opinie będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Kosi

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kosi.

Onkyo tx-8150 i technics SB-RX70 czy to ma sens ??? 2017/03/20 11:30 #437253

Z odtwarzaczem tak, z kolumnami nie wiadomo, mimo, że to bardzo ciekawa konstrukcja którą "odgrzano" w formie niedawno wypuszczonego na rynek modelu SB-C700 (nota bene dosyć dobrego) to jednak nie wiem na ile rzetelnie podeszli do tematu budując SB-RX70. Podłączysz, posłuchasz, będzie zadowalająco to zostaną, a nie to pchniesz do ludzi - powinny się sprzedać na pniu bo to rzadki model i zawsze w takich przypadkach można liczyć na grono fanów/kolekcjonerów marki, przy założeniu, że nic in nie dolega.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Onkyo tx-8150 i technics SB-RX70 czy to ma sens ??? 2017/03/21 12:29 #437283