HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jaki wzmacniacz? do Tonsil Altus 140 2017/01/21 20:12 #436404

Witam,

Nie ukrywam, jestem kompletnym Laikiem.
Mam za zadanie uruchomić zestaw mojego ojca.

Co posiadam:
Pioneer Ct-w650r
Philips Dvp9000s
Dynamic Speaker Pl730
Tonsil Altus140


I właśnie pod te Altusy muszę dobrać Wzmacniacz.
Pytanie jaki wzmacniacz do 600zl mam do nich dobrać? Na co zwrócić uwage?

Preferencje muzyczne nieokreślone - uniwersalne, zależne od humoru.

Miło by było gdyby miał klasyczny wygląd - prośba ojca.

Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez KacperP.

Jaki wzmacniacz? do Tonsil Altus 140 2017/01/22 22:59 #436409

Nikt nie odpowiada, bo te kolumny to katorga dla uszu. Widzę jeden pozytywny aspekt, nie brzmieniowy, ale sentymentalny. Kou jakiegoś techniksa z tamtych lat będzie to tzw. "kultowy sprzęt".

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

GG 34320

Jaki wzmacniacz? do Tonsil Altus 140 2017/01/22 23:23 #436410

Już mowię.
Mam na altusy i ten wzmacniacz 1600 - 2000zł. Jeżeli uważasz, że jest coś równie kultowego, a zarazem będzie lepsze niż te altusy to chętnie się ustosunkuje. Mój tata się ich uczepił ale myślę że jakoś go namówię. Masz może jakieś argumenty co do tych altusów? Takie które go przekonają.

Może to pytanie nie powinno mieć miejsca, ale odpowiedni wzmacniacz powinien mieć impedancje równą impedancji głośników, a moc odrobinę niższa niż głośniki?

Może jakiś konkretny model tych technics-ów?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez KacperP.

Jaki wzmacniacz? do Tonsil Altus 140 2017/01/23 09:27 #436414

Argument za Altusami jest tylko jeden - sentyment, przeciw, wszystkie inne, technika, brzmienie, wygląd. To złe kolumny są, zawsze były, tylko kiedyś dawno temu nie było z czym porównać.