HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Ocena zestawu do 3000zł 2017/01/20 19:46 #436398

Witam,
zamierzam nabyć mój pierwszy sprzęt stereo, więc nie napalam się bardzo bo pewnie nie będę widział aż takiej różnicy pomiędzy sprzętem profesjonalnym a tańszym. Jestem laikiem więc to co pisze niżej może wydać się wam głupie ale to zawsze tak wygląda jak się nowy z wyjadaczami spotka :) No i oczywiście z tego co czytałem w tej cenie mogą być używane rzeczy.
Kwota: 3000zł w tym zaznaczam 1500zł wykładam od ręki 1500zł na raty(więc pewnie głośniki będą nowe)
Pokój - 8m2 (3x2,7)

Zestaw chcę umieścić tam gdzie znajduje się TV(powieszę go na ścianie), w przypadku gdy polecicie mi kolumny podłogowe (w co wątpię przy takim budżecie) mogę wyrzucić ten stolik i wstawić coś żeby stał na nim amplituner.
Zestawu będę chciał używać do słuchania radia, muzyki z mp3(FLAC, więc musi mieć USB-priorytet) i ewentualnie jak się będzie dało podłączyć TV i laptopa - chociaż nie wiem czy jest taka możliwość bo się nie znam)
Więc w zestawie jak już wyżej napisałem chciałbym żeby był amplituner + 2 głośniki - chyba że starczy jeszcze na subwoofer(w co też wątpię, ale pomarzyć chyba wolno :P )
W poprzednich tematach na forum znalazłem takie propozycje:
Amplituner:
allegro.pl/denon-rbd-x1000-zestaw-midi-b...7778701.html#thumb/4 - czy opłaca się kupić ten z tej aukcji i w jakiej cenie ?
Głośniki:
www.hi-fi.com.pl/kolumny-testy-lista/194...udio-bronze-bx2.html
lub
sklep.rms.pl/monitor-audio-mr-2-mr2-kolu...awkowe-surround-2szt
Za inne propozycję z góry serdecznie dziękuję

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Ocena zestawu do 3000zł 2017/01/21 09:10 #436399

Ja kupiłem zestaw Onkyo 8150 + Dali Zensor 3, wszystko nowe tyle że Dali poprzez allegro a Onkyo promocja -100pln oraz -250 na zakup masterpass. Całość wyszła mi więc 3200. Zestaw gra przyzwoicie w pokoju ok 20m2, więc do Twojego spokojnie wystarczy.